ESET SysRescue CD آپدیت ۲۰ دی سافت دانلود
http://soroushsms.ir/
 

ESET SysRescue CD آپدیت ۲۰ دی

 

ESET SysRescue CD نام ابزاری است که در بین کاربران با عنوان دیسک نجات ESET شناخته شده و وظیفه ی آن اینست که با اجرا شدن به صورت بوت ، از شر ویروس هایی که به دلیل قدرت بالا در محیط ویندوز باعث بروز اختلال در عملکرد نرم افزارهای امنیتی نظیر NOD32 می شوند ، خلاص شده و بتواند وظیفه ی خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهد . نکته ی قابل توجهی که در دیسک نجات ای-ست وجود دارد سرعت بسیار بالایی است که در اسکن نمودن فایلها به ارمغان می آورد و شما می توانید تنها در چند دقیقه ، کامپیوترتان را از بدافزارها پاکسازی نمایید . کافیست تا فایل ایمیج این دیسک را پس از دانلود بر روی یک CD یا DVD رایت کرده و در مواقع ضرور آن را بوت کنید . به همین سادگی می تواند پشت هر ویروسی را به خاک زده و امنیت کامل را تجربه نمایید .

لازم به ذکر است برای بوت کردن دیسک کافیست تا پس از روشن نمودن کامپیوتر یا ری-استارت کردن آن دکمه هایی نظیر F9 ،  F12 و یا … که در هر مادر بورد متفاوت است را فشرده تا لیست دستگاه های بوت بالا آمده و گزینه ی مربوط به درایور دیسک نوری را انتخاب کنید تا دیسک نجات اجرا شود .

ESET SysRescue CD که در مبنای ساخت آن از نرم افزار ESET Smart Security Business Edition استفاده شده است امکان استفاده در ویندوز های XP/2000/Vista/7 را برایتان فراهم می سازد و نسخه ی پیش رو که دارای آخرین آپدیت ها تا تاریخ ۲۰ دی ۱۳۸۹ می باشد می تواند با قدرت به جنگ با بدافزارها برود .

 

 

 

 

hajm حجم : ۱۴۹٫۳۳ مگابایت
password پسورد : www.downloadkade.com

download دانلود با لینک مستقیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

http://soroushsms.ir/


softwarespack

محمد طائفی

softwarespack

http://softwarespack.loxtarin.com

سافت دانلود

ESET SysRescue CD آپدیت ۲۰ دی

سافت دانلود

سافت دانلود